Цінності компаній та організацій

цінності

Особисті цінності та їх слідування при прийнятті рішень є важливою складовою у житті для кожного з нас.  А чи те ж саме відбувається з цінностями компаній та організацій?

За результатами дослідження взаємозв’язку цінностей та результатів компаній у США будь-яку організацію можна віднести до однієї з трьох загальних категорій: «сліпа слухняність» – де повністю покладаються на жорсткий контроль та командні методи керівництва, «інформована згода» – здійснюється за допомогою чітко визначених процедур та важелів впливу, та «самокерування» – де представники керуються цінностями компанії та потребою досягнення спільної цілі.

Саме компанії останньої категорії показують найкращі результати – 92% респондентів, які представляли цю групу демонструють фінансові показники своєї компанії на рівні вище середнього. Також їх відрізняє сприятливий інноваційний клімат, відкритість до нових ідей та стабільно високий рівень задоволеності клієнтів.

Цінності відомих компаній та організацій

Coca-Cola Hellenic

 «Все починається із наших цінностей, вони є ДНК нашої Компанії та важливими для досягнення успіху у майбутньому»:

  1. Вірність принципам: ми керуємося нашими цінностями, діємо справедливо і робимо те, що правильно, а не те, що легко.
  2. Досконалість у всьому: ми прагнемо дивувати швидкістю та своїм ентузіазмом.
  3. Навчання: ми дослуховуємося до інших та зацікавлені вчитися.
  4. Турбота про працівників: ми віримо у наших людей, розвиваємо їх та довіряємо їм.
  5. Ми одна команда: ми віримо у силу командної роботи та внесок кожного у спільну справу.
  6. Перемога разом із клієнтами: наші клієнти — у центрі всього, що ми робимо.

Ці цінності є невід’ємною частиною стратегії компанії, що спрямована на посилення соціальної відповідальності перед громадою, співробітництва з клієнтами, відповідності потребам споживачів та у бездоганності керування витратами.

Google

Цінності у дії:

  1. Проектування світу, який працюватиме для всіх

Зробити світ більш доступним для 1 мільярда людей, що живуть з обмеженими можливостями. Компанія забезпечує 20 млн.$ у вигляді грантів для 29 некомерційних організацій, які займаються такими проблемами в усьому світі, починаючи від книг для людей з вадами зору до створення 3D-друкованого протезування.

  1. 100% відновлення – це лише початок

На сьогодні Google є найбільшим корпоративним покупцем відновлюваної енергії, з зобов’язаннями досягти 2.6 гігавати вітрової та сонячної енергії.

  1. Подолання онлайн гендерної нерівності в сільських районах Індії
    Навіть коли світ стає все більш і більш пов’язаний, сільські райони Індії є свідком зростаючої онлайн гендерної нерівності – тільки один з десяти інтернет-користувачів є жінка. За допомогою інтернет-Saathi ініціативи, жінки-посли будуть навчати жінок по 300 тисячах сіл перевагам Інтернету в їх щоденному житті.
AIESEC

6 цінностей:

  1. Прагнення до досконалості

Ми прагнемо забезпечити найвищу якість у всьому, що робимо. Через творчий підхід та інновації, ми постійно вдосконалюємось.

  1. Цілісність

Всі наші дії зрозумілі, послідовні і спрямовані на досягнення нашого бачення. Ми виконуємо свої зобов’язання і поводимося відповідно до своїх життєвих принципів.

  1. Розвиток лідерства

Ми надихаємо людей навколо власним прикладом, своїми діями і досягненнями. Беремо на себе повну відповідальність за розвиток інших.

  1. Відповідальність за майбутнє

Ми розуміємо, який вплив наші дії мають на організацію і суспільство в цілому. Приймаючи рішення, ми піклуємось про потреби майбутніх поколінь.

  1. Різноманітність

Ми відкриті до різних точок зору, що існують в нашому багатонаціональному середовищі. Ми поважаємо і цінуємо внесок кожної людини.

  1. Задоволення від роботи

Ми насолоджуємося тим, що робимо. Створюємо таку атмосферу, в якій приємно знаходитися і працювати.

Лідерський потенціал молодих людей розвивається в середовищі, де цінності відіграють важливу роль. Саме тому AIESEC дає можливість молодим людям краще зрозуміти і сформувати свої ціннісні установки, розвинути в собі відповідальність і підприємливість, здатність приймати власні рішення і позитивно впливати на суспільство. І завдяки слідуванню цінностям AIESEC стає щоразу ближчим до своєї мети – Мир і Втілення людського потенціалу.

Тому наявність цінностей, як для організацій, так й для компаній є важливою складовою для успішної діяльності, для того щоб всіх об’єднати та працювати в одному напрямку задля досягнення спільної мети.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *