Sales School від STUD-POINT: як пройшов інтенсив
З початку повномасштабної війни в Україні команда STUD-POINT підтримує українську молодь та продовжує організовувати безкоштовні освітні проєкти. Один з таких – Sales School. Як пройшов інтенсив та чому навчилися понад 100 студентів з різних куточків України та з-за кордону, розкажемо у цій статті.
Щороку команда STUD-POINT проводить шість курсів (так званих шкіл), цьогоріч додалися ще два – soft skills IT School, який ми провели у травні, та Sales School. Продажі – досить гнучка сфера, актуальна в будь-які часи та за будь-яких обставин, до того ж в цю професію легко «увійти» навіть під час війни.
«Коли в Україні почалися бойові дії, ми задумалися, чим можемо допомогти молоді і як посприяти її працевлаштуванню в реаліях сьогодення. В результаті вирішили робити те, що вдається найкраще – навчати і давати нові знання. Курс з продажів хотіли додати вже давно, тож не стали відкладати цю ідею в довгий ящик», – розповів СЕО STUD-POINT Володимир Швець.
З-поміж понад 700 заявок на участь ми обрали 100 кращих і подарували можливість українським студентам та випускникам на 14 днів зануритися у світ продажів. А ще – прослухати вебінари від кращих спеціалістів сфери, вирішити практичний кейс і поспілкуватися з роботодавцями.
Заняття вели фахівці з Coca-Cola Ukraine, Сили продажів, White Sales, Darwin Global Partners, MacPaw, Everpoint, Avenga, Danone, Laba, Дарниці та інших топових компаній.
За два тижні слухачі дізналися, як використовувати в продажах основи маркетингу, грамотно писати скрипти продажів, переконливо продавати на B2B та B2C аудиторію, проводити ефективні переговори та відпрацьовувати заперечення, вміло комунікувати з клієнтами і закохувати їх у продукт.
Особливо важливою під час навчання є практична частина. Наприкінці першого тижня Sales School учасників розділили на дев’ять команд і дали завдання. П’ять груп готували презентацію освітнього продукту від STUD-POINT, ще чотири – складали CJM (customer journey map) для IT-продукту від Darwin Global Partners. На другому тижні курсу студенти захистили свої рішення, отримали фідбек та оцінки від журі.
«Основна перевага нашого курсу – його практична складова. Усі отримані під час спілкування з лекторами знання учасники могли використати саме у вирішенні кейсу. Завдання були реальними, тобто такими, над якими справді працюємо ми і наші колеги з Darwin Global», – зазначила проджект-менеджерка STUD-POINT Крістіна Вербовська.
Завершення навчання ми відсвяткували на онлайн-випускному. Зорганізували міні-нетворкінг, під час якого студенти могли дізнатися більше один про одного, поспілкуватися з роботодавцями щодо можливостей працевлаштування та послухати вебінари про складання CV і старт кар’єри в сфері продажів. Також за результатами оцінювання нагородили ТОП-20 учасників Sales School та оголосили ТОП-3 спікери проєкту. Ними стали co-owner Laba Ілля Рейніш, екс-заступник директора з продажів SAGA Development Ілля Василишин та ex-Head of Sales Department & co-owner GoldCoach Богдан Курінний.
Якщо ти не брав участь у Sales School, але після прочитання цієї статті хочеш опанувати сферу продажів і стати топовим сейлзом, проходь відеокурс. Записи лекцій можна дивитися будь-де і будь-коли, а доступ до школи залишиться у тебе назавжди. Також ти отримаєш бонус – можливість безкоштовно вивчати англійську мову на платформі EnglishDom, а після складання фінального тесту отримаєш іменний сертифікат.
Також дивися відкриті лекції з додаткового дня Sales School. Тут національна менеджерка з продажів Danone Україна Алла Коваль розповідає про планування і структуру переговорів, а тут ми поговорили з гуру продажів Ярославом Притикіним про важливі soft skills для сейлзів.